נתניהו בכנסת: "מחויב להורדת יוקר המחייה ובכלל זה להפחתת מחירי הדיור"

    שלמה בן יוסף No Comments on נתניהו בכנסת: "מחויב להורדת יוקר המחייה ובכלל זה להפחתת מחירי הדיור"
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף בטקס הרמת כוסית בטרקלין שאגאל לרגל השבעתה של הכנסת ה- 20 ואמר לנוכחים "אני כאן בתור ראש ממשלה של כל אזרחי ישראל. דלתי פתוחה בפני כל נציגי הסיעות שנבחרו לכנסת". נתניהו הוסיף, כי "זהו יום חג לדמוקרטיה המאוימת ביותר עליי אדמות. ב- 67 שנות עצמאותנו, בימי רוגע וסער, שמרנו מכל משמר על הדמוקרטיה שלנו וזהו הישג כביר והוא מרשים עוד יותר בשנים האחרונות. כי בכל כיוון אליו נביט, האדמה רועדת סביבנו ואילו אנו ניצבים על הקרקע המוצקה של הדמוקרטיה הישראלית".

    ראש הממשלה בחר להתייחס לקריאות לפעול לאיחוי השסעים בחברה הישראלית ואמר: "אני עומד כאן היום כראש ממשלה של כל אזרחי ישראל, אלו שבחרו בי ואלו שלו. דלתי פתוחה ותהיה פתוחה בפני כל נציגי הסיעות שנבחרו לכנסת. אקים ממשלה שתפעל למען כל אזרחי ישראל. משימתנו הראשונה לאחות את הקרעים ולהתאחד סביב המשימות החשובות לכל אזרחי המדינה". כן התייחס לעניינים חברתיים-כלכליים וציין כי "אני מחויב לטפל בהורדת יוקר המחייה, בדגש על הפחתת מחירי הדיור ואני אומר את זה עכשיו, אחרי שהבחירות כבר מאחורינו".

    בעניין יחסי ישראל-ארה"ב אמר: "גם בתוך משפחה לא תמיד מסכימים על הכל. היחסים חזקים מכל משבר או חילוקי דעות בגלל שיתוף ערכים. כשמדובר באיום קיומי ישראל מחוייבת לשמור על קיומה". לאחר מכן, חזר ותקף את ההסכם המתגבש בין מעצמות המערב לאיראן.

    בסיכום הצהיר, כי "נפעל על-מנת להמשיך ולהבטיח את קיומה ושגשוגה של מדינת ישראל, למרות שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו" ותוך כדי כך, בירך את מרים פרץ ששכלה את שני בניה, אוריאל ואביחי, ושעתה משיאה את בתה ושנכחה בטקס: "את מייצגת את השתלשלות ההיסטוריה הישראלית על כל תלאותיה ועל ההתגברות על כל המכשולים והרצון להמשיך למרות כל הקשיים והמשברים". לבסוף איחל ראש הממשלה חג שמח לכל בית ישראל.



    0 תגובות